Istraživanja Infostuda: Među zaposlenima se najviše vrednuje fleksibilno radno vreme

Izvor: NiškiPortal i eKapija | 01-Jun-2018 | 13:25

Da bi poslodavac bio dobar potrebna je komunikacija i partnerski odnos sa zaposlenima, a da bi jedna firma privukla kandidate za potencijalno radno mesto mora da radi na internom razvoju brenda, poručuju učesnice panela Employer branding, koji je održan danas u okviru programa HR Experience.

Prema rečima Sonje Ćetković, direktora Infostuda, dobar poslodavac treba da izgradi emotivan odnos prema svojim zaposlenima, odnosno da napravi ambijent koji će odgovarati najvećem broju zaposlenih, a sliku o svojoj firmi, kaže, kompanija gradi još od prvog susreta sa potencijalnim kandidatima.

Prema poslednjim istraživanjima Infostuda, među zaposlenima, najviše se vrednuje fleksibilno radno vreme, međuljudski odnosi u firmi, zatim odnos i dostupnost menadžera, mogućnost napredovanja, a tek na kraju plata i sigurnost zaposlenja, kaže Ćetković. 

Prema rečima Sonje Ćetković, radne snage ima sve manje, te poslodavci sve teže pronalaze radnu snagu. Osim u IT sektoru, deficit se oseća i na niže kvalifikovanim pozicijama kao što su mesare, pekare i slično. Razlog je što ta zanimanja mladima nisu primamljiva, pa čak i kada mogu mnogo da zarađuju, teško se opredeljuju za zanate. Visoko plaćeni poslovi u Srbiji, opet se više plaćaju u inostranstvu, te se tržište radne snage u našoj zemlji sve više prazni, objasnila je ona.

foto: pixabay


Istraživanje Infostuda pokazuje da je državni sektor sve manje popularan, te je od 10.000 ispitanih, svega 20% izabralo državnu firmu kao najpoželjnije radno mesto. Državne firme traženije su kod niže obrazovanih, ljudi u pedesetima i onima koji najviše vrednuju sigurnost posla.

Komentari
0
Pošalji komentar
fef cDo
Slažem se sa uslovima i pravilima pisanja pisanja komentara.
Povezane Vesti: