Nišlije najbolje na L’oreal-ovom takmičenju

Izvor: NiškiPortal | 21-Apr-2017 | 17:27

Tim studenata sa niškog Ekonomskog fakulteta osvojio je prvo mesto  na regionalnom finalu jednog od najznačajnjih i najvećih svetskih studentskih takmičenja –  Loreal Brendstorm / orig. L’Oréal Brandstorm.

Aleksandra Đorđević, Novak Stamenković i Jelena Todorović čine tim „Stylistico“ koji će, uz kolege iz Hrvatske, predstaviti svoje inovativne projekte u međunarodnoj konkurenciji i pokušati da se izbori za svetsko finale u Parizu.

      

    foto: PR Loreal

Oni su svoje znanje i veštine odmerili na finalnom regionalnom takmičenju u Beogradu sa pobedičkim timovima iz Hrvatske.

Sa ciljem da privuku što veći broj mladih inovatora iz različitih područja, Loreal Brendstorm je za ovu godinu pripremio dve kategorije takmičenja: 

  - BREND IZAZOV – za studente ekonomije, marketinga i komunikacija, gde je ove godine pobedu odneo tim „Stylistico“ iz Niša i 

  -TEHNOLOŠKI IZAZOV za sve buduće inženjere, odnosno studente fakulteta tehničkih nauka, gde su pobedu obezbedili članovi tima „GrooME“ iz Hrvatske.

Svoju šansu da se plasiraju u ovom takmičenju iskoristili su studenti osnovnih i master studija brojnih univerziteta u regionu. Međutim, od 91 prijavljenog tima, svojim najboljim projektima učešće su obezbedila čitiri tima iz Srbije, i to timovi sa dva fakulteta iz Niša (Ekonomski i Farmaceutski)  i  dva fakulteta iz Beograda (FON i FEFA).

Tim je radio na razvijanju nove linije proizvoda, muške kozmetike – Level Up.

Ovaj projekat je bio izuzetna prilika da testiraju svoje veštine i primene znanja stečena na fakultetu. Na pitanje o pobedi odgovaraju:

„Formirali smo tim da bismo kroz saradnju na projektu upoznali sebe, svoje prednosti i nedostatke. Ambicioznost svakog od nas, posvećenost i orijentisanost na pozitivne rezultate će nam omogućiti da u svakom trenutku nađemo motiv za rad i prevaziđemo sopstvene granice,” rekle su mlade Nišlije.

    

   foto: PR Loreal

Takmičenje Loreal Brendstorm se na globalnom nivou kontinuirano održava već 25 godina. Projekat je tokom decenija postao visoko kvalitetna platforma i snažan regrutacijski alat koji pronalazi i privlači inovativne talentovane mlade ljude širom sveta.

Novina je da će se ove godine u svetskom finalu, umesto dosadašnje prezentacije projekta pred kvalifikovanim žirijem, u Parizu održati Sajam inovacija na kome će se finalisti predstaviti u ulozi izlagača i nadmetati sa svojim projektima poput pravih preduzetnika, a na taj način ubediti stručni žiri i predstavnike kompanija da je baš njihov projekat najbolji.

Pobedničke timove na svetskom finalu u Parizu, iz obe takmičarske kategorije, očekuje novčana nagrada u iznosu od 10.000 evra. Osim tih nagrada, ovogodišnji Brandstorm dodeljuje i CSR trofej, nagradu u iznosu od 5.000 evra za projekat koji prikaže najveći društveno odgovorni potencijal. Osim nagrada za pobednike, svi učesnici Brendstorma imaju priliku da postanu i deo tima kompanije Loreal.

Ovaj jedinstveni inkubator talenata je do sada okupio više od 80.000 studenata sa više od 360 univerziteta iz gotovo 50 zemalja, a svake godine između 150 i 200 učesnika ovog takmičenja dobija i posao u kompaniji Loreal.

 

Komentari
0
Pošalji komentar
Mwb Syj
Slažem se sa uslovima i pravilima pisanja pisanja komentara.
Povezane Vesti: