Šta pojesti pre treninga?

Izvor: Niški portal | 28-Mar-2017 | 10:14

Šta pojesti pre treninga? Najbolje i najjednostavnije, a i najbrže je nešto popiti, umesto pojesti. Budući da je pre treninga važno obezbediti telu ugljenimhidrate i vodu, tečan obrok poput ovog će vam dati energiju, a istovremeno će vas i hidrirati.

Ako se do sada niste susretali s chia semenkama, važno je napomenuti da one ne sadrže gluten, sadrže veliki udeo Omega-3 masnih kiselina, proteina, puno vlakana, uravnotežuju krvni pritisak i odličan su izvor antioksidansa. Dnevna doza je 1 kašičica, kao što je u ovom napitku, što će vam omogućiti da imate energije i budete siti dosta dugo.

"Chia" na jeziku drevnih Maja znači "snaga", tako da ste i prema kriterijumima Maja na dobrom putu ako ih ubacite u napitak pre treninga.

    

Potrebno je:
 
1 šaka jagoda, svežih ili zamrznutih
1 banana
1 kašičica ČIA semenki
2 kašike badema (dobro bi bilo da su odstojale oko 8 sati u vodi)
2,5 dl vode
 
Priprema:
Ubacite sve sastojke u blender i izmiksajte. Sipajte u čašu i popiti oko 30 min. pre treninga.

 

Komentari
0
Pošalji komentar
4vr jTa
Slažem se sa uslovima i pravilima pisanja pisanja komentara.
Povezane Vesti: