Otkrivamo sta Nišlije najčešće poručuju putem servisa dostave i kakve su im navike u ishrani

Izvor: Nipški portal | 25-May-2021 | 11:27
Pomfrit je hrana koju Nišlije najviše poručuju preko servisa dostave, a na drugom mestu po popularnosti je pljeskavica ili burger. Krompir je, tako, sačuvao svoju poziciju na vrhu uprkos brojnim delikatesima koje se nude na aplikacijama, što i ne treba da čudi jer se nudi u svakom restoranu kao dodatak glavnom jelu.
 
 
 
 
 
Treće mesto po popularnosti i učestalosti porudžbina širom Niša drže ćevapi, odnosno meso sa roštilja, što je hrana koja je simbol grada i po čemu je prepoznatljiv u celom regionu.
 
Sledi pasta karbonara, koja pored testenine sadrži slaninu, jaja, beli luk, pavlaka, parmezan, uz tajni sastojak svakog kuvara koji ovoj pasti daje poseban pečat.
 
U top pet porudžbina na Glovo aplikaciji koje u roku od 35 minuta na zadatu adresu donose kuriri sa žutim rančevima su veoma često i slatke i slane palačinke, dok je u vrhu i pica kaprićoza.
 
Zanimljivo je da je flaširana voda jedino piće na listi najpopularnijih proizvoda koji se poručuju online, a zauzima visoku sedmu poziciju po broju dostava na mesečnom nivou.
 
 
 
Naši sugrađani vole da poručuju i giros, zatim pastu bolonjeze, dok je burito, sve popularniji obrok, našao svoje mesto na ovom spisku.
 
Iako su ovakvi specijaliteti iz meksičke kuhinje, pored japanskog sušija i delikatesa drugih internacionalnih kuhinja kod nas sve dostupniji, tradicionalna domaća jela, kao što su pasulj, supe, razne vrste mesa, sarme i punjene paprike i dalje izuzetno dobro prolaze, ali se poručuju mahom u vreme ručka, od 14 do 15 sati.
 
Ostali obroci se naručuju tokom celog dana, a najveći intenzitet je u večernjim satima od 19 do 20 sati. Četvrtom, petkom i subotom je najveći protok na Glovo aplikaciji, koja omogućava poručivanje doslovno bilo čega.
 
 
 
"Niš je grad koji ima dugu kulinarsku tradiciju i prepoznatljive delikatese, i samim tim ovakav izbor ne iznenađuje. Primetno je da Nišlije vole da probaju nove stvari, ali da su istovremeno lojalne lokalnim specijalitetima. Takva navika je drugačija u odnosu na korisnike aplikacije u zemljama sa zapada Evrope, jer su tamo omiljeni veliki međunarodni lanci, poput Burger Kinga ili Papa Joe’s, koji dominiraju na tim tržištima" - ističe Branimir Đurović, direktor Glovo Srbija.
 
Razlike postoje i u načinu poručivanja i plaćanja. U Srbiji je mahom i dalje prisutna navika korišćenja interneta i naručivanja putem desktop računara, što je, pored aplikacije, podstaklo razvijanje Glovo web platforme. Takođe, u Španiji se preko 90 odsto porudžbina plaća karticom, dok se kod nas ona obično koristi u istoj meri kao i gotovina. U Nišu je opredeljivanje za keš još češće i njime se plaća čak 68 odsto porudžbina.
Komentari
0
Pošalji komentar
w7y K0P
Slažem se sa uslovima i pravilima pisanja pisanja komentara.
Povezane Vesti: